Van het inboeken van inkoop- en verkoopfacturen tot het volledig samenstellen van uw jaarrekening, bij Finedi zit je goed.
De facturatie is een belangrijk onderdeel van de administratie. Op basis van de gegevens die jij aanlevert, maakt en verstuurt Finedi jouw facturen en boekt deze in. Wat de betaling betreft verzorgen we daarna het hele traject, tot en met herinneringen en aanmaningen.
Daarnaast boeken we inkoopfacturen in en zorgen we voor betaling. Ook bankafschriften boeken we in en we houden het kasboek bij. Vervolgens zorgen we periodiek voor de aangiftes Omzetbelasting en we maken de jaarrekening op. Deze laatste vormt de basis voor de jaarlijkse aangifte Inkomstenbelasting en/of Vennootschapsbelasting.
Wat we verder zeer aanbevelen zijn tussentijdse rapportages. Zeker als jouw bedrijf groeit en de administratie complexer wordt, hou je daarmee voortdurend de vinger aan de pols. Zodat je steeds in staat bent de juiste beslissing op het juiste moment te nemen. En dat maakt vaak het verschil.
Finedi ondersteunt je daarbij, van A tot Z.